Showlist
oaed_kpa.jpg
apergoioaed.jpg
omospondia.jpg
sinendeuxi_typou.jpg
Αρ. Πρωτ: 24/20-10-2025
Παρόλο που η χώρα μας βρίσκεται στο στόχαστρο των Ευρωπαϊκών ελεγκτικών αρχών, παρόλο που μικρά και μεγάλα σκάνδαλα ταλανίζουν τη δημόσια διοίκηση, και ενώ βασικοί θεσμοί αμφισβητούνται, η ΔΥΠΑ συνεχίζει
να πρωταγωνιστεί… στο παράλογο!
Με απευθείας αναθέσεις, με ευνοιοκρατία και με «μυστική διπλωματία» γύρω από την κατανομή κονδυλίων του ΤΑΑ, η ΔΥΠΑ επιμένει να δίνει
προτεραιότητα – στις διαφημίσεις!
Σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. της ΔΥΠΑ 2543/104/14-10-2025 (ΑΔΑ: 9ΙΩΨ4691Ω2-Κ66), εγκρίθηκε κονδύλι ύψους 2.170.000 ευρώ για το 2026, «για την υλοποίηση της επικοινωνιακής πολιτικής της ΔΥΠΑ». Και δεν είναι μόνο αυτό. Για το 2025, στους δύο τελευταίους μήνες του έτους θα διατεθούν επιπλέον 434.000 ευρώ για διαφημιστική προβολή!
Όπως αναφέρεται, «σκοπός του έργου είναι η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και προβολής για την ενίσχυση της αναγνωσιμότητας και την προώθηση του έργου, των δράσεων και των υπηρεσιών της ΔΥΠΑ».
Κι όλα αυτά, με δαπάνη που καλύπτεται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Οργανισμού!
Η εκτίμησή μας είναι ξεκάθαρη: η ΔΥΠΑ διαθέτει αυτά τα υπέρογκα ποσά στα ΜΜΕ για να εξασφαλίζει δημοσιογραφική ασυλία, ωραιοποίηση των δράσεων, απόκρυψη των προβλημάτων και αποσιώπηση κάθε διαφορετικής
φωνής.
Τα συνολικά 2.604.000 ευρώ που θα διατεθούν για να «διαφημιστεί» ένας δημόσιος οργανισμός που έχει το μονοπώλιο στην αντιμετώπιση της ανεργίας, προκαλούν εύλογα ερωτήματα και έντονους προβληματισμούς.
Την ίδια στιγμή, το δίκαιο αίτημα των εργαζομένων–ελεγκτών της ΔΥΠΑ για αύξηση κατά 5 ευρώ ανά έλεγχο απορρίπτεται, γιατί –όπως λένε– «θα βγει εκτός προϋπολογισμού» ο Οργανισμός!
Φαίνεται όμως ότι ο προϋπολογισμός δεν «βγαίνει εκτός» όταν πρόκειται για προβολή, εικόνα και επικοινωνιακά παιχνίδια.
Να υπενθυμίσουμε, τέλος, πως στο πρόσφατο παρελθόν, κομμάτι της «διαφημιστικής πίτας» δόθηκε και για τη μελέτη της γαλάζιας οικονομίας.
Αναρωτιόμαστε: υπάρχει άραγε κάποιο πόρισμα; ή απλώς μια ακόμη σπατάλη χωρίς αποτέλεσμα;
Απαιτούμε διαφάνεια, λογοδοσία και προτεραιότητα στους εργαζόμενους, όχι στις επικοινωνιακές βιτρίνες!
Τα χρήματα των ανέργων και των εργαζομένων δεν είναι για διαφημίσεις, αλλά για ουσιαστικές πολιτικές απασχόλησης και βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
Φτάνει πια με τα έργα βιτρίνας – θέλουμε έργα για τους ανθρώπους!
Καμία σπατάλη, καμία σιωπή!
Η φωνή των εργαζομένων δεν φιμώνεται με διαφημίσεις!
Για το ΔΣ
ο Πρόεδρος ο Γ.Γραμματέας
Μακράκης Γ Μπαζιάνας Γ
Πρόσφατα σχόλια